Tavoitteet


Motivoituneella, innostavalla ja kunnianhimoisella yrityskulttuurilla voimme laajentaa ja parantaa asiantuntemustamme kaikilla yleisvalaistusmarkkinoiden osa-alueilla.

  • Vahvistamme ja laajennamme johtoasemaamme perinteisillä valaistusmarkkinoilla.
  • Jatkamme markkinajohtajan aseman laajentamista LED-valaistuksessa.
  • Laajennamme tuotesegmenttejämme:
    • LED-älyvalaistus: kasvumahdollisuuksien hyödyntäminen
    • Kaupan alan valaisimet: markkinoille pääsyn ja läheisten asiakassuhteiden hyödyntäminen
    • Smart Home: asiakkaiden tukeminen muiden älykkäiden tuotesegmenttien käyttöön siirtymisessä


Tulevaisuuden visio

Toiminnan kautta määrittelemme uudelleen valon roolin verkottuneessa maailmassa:

  • Portfolion vahvat yritysbrändit: OSRAM, SYLVANIA (Yhdysvalloissa)
  • Monia tuotemerkkejä (esim. Radium, Lumilux)
  • Johtava markkina-asema
  • Erinomainen pääsy markkinoille
  • Vahvat, vuosikymmenten aikana luodut asiakassuhteet johtaviin jakelukumppaneihin (esim. kodinparannustuotteiden ja sähkölaitteiden tukkumyynnin alalla)
  • Kustannustehokas ja laadukas tuotanto
  • Laaja LED-lamppujen valikoima ja innovatiivisia uutuustuotteita (esim. SubstiTUBE)
  • Perinteiset lamput yleisvalaistukseen: halogeenilamput, pienloistelamput, suurpaineiset ja matalapaineiset purkauslamput
  • Uusi liiketoiminta: valaisimia eri toimialojen ja vähittäiskaupan asiakkaille sekä Smart Home –tuotteita (mukaan lukien nykyiset LIGHTIFY-tuotteet)
  • Arvokas perintö: lähes 100 vuoden kokemus, asiantuntemus ja menestys valaistusalalla